keskiviikko 8. elokuuta 2012

Lähtö

Sain maanantaina lentotiedot ja huomenna olis siis lähtö aikasiin aamulla! JEE tästä se vaihtari vuos sitten starttaa! En vieläkään voi kunnolla uskoa että oon oikeesti lähdössä, mut silti oon vaan niiiiin innoissani! Mulla on neljä eri lentoa ja matka kestää n. 22 tuntia! Ensin lennän Lontooseen, sieltä New Yorkkiin, Chicagoon ja viimeiseksi Northwest Arkansasiin, jossa mun isäntäperhe onkin vastassa (:

Viimeset päivät oon vaan pakannu, nähnyt kavereita ja sukulaisia, käynyt ostamassa tuliaisia ja hoitanut kaikkia lähtövalmisteluja. Käytiin myös saattamassa mun kaks tosi hyvää kaveria ma-ti välisenä yönä kentälle, kun ne lähti kans jenkkeihin vaihtoon. Tulee tosi ikävä niitä, niinkun kaikkia muitakin.








Ihan kohta on lähtö, ja en malta oottaa että pääsen sinne! Vaihtoon lähtemistä aloin miettiä jo yläasteen alussa, tätä on ootettu niin kauan ja nyt se vihdoin koittaa. Oon tosi ilonen, vaikka tuleekin ihan hirvee ikävä perhettä, ja kaikkia kavereita. Nyt vietetään vielä viimeiset hetket koti-Suomessa ja seuraavaksi postaankin sitten sieltä maailman toiselta puolen (:








2 kommenttia:

  1. ää jännää kerro sitte miten meni!

    VastaaPoista
  2. Laura, odotamme jo kovasti kuulumisia, miten ensimmäiset vaihtopäivät ovat lähteneet käyntiin! Toivottavasti pääset pian koneen ääreen kertomaan fiiliksiä :)

    VastaaPoista