sunnuntai 5. elokuuta 2012

The beginning

Moikka! Oon 17-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta ja lähden kohta vuodeksi vaihtoon jenkkeihin,  Arkansasin osavaltioon. Muutama päivä sitten sain kauan odotetut perhetiedot, ja samalla sain kuulla että mun lähtö on jo ensi viikolla! Tuli pieni paniikki koska mulla on vielä tosi paljon tehtävää ja pitäis nähdä kaikkia kavereita ja sukulaisia, mutta silti ootan lähtöä tosi paljon!

Mun perheeseen kuuluu siis hostvanhemmat ja niiden koira. Perheeseen tulee myös toinen vaihtari Italiasta, mikä kuulostaa tosi kivalta! Vaihtari on samanikäinen tyttö kun mä, ja me mennään molemmat samaan kouluun.  Mun isäntäperhe vaikuttaa tosi mukavalta.


Arkansas on Yhdysvaltojen eteläosassa, eli siellä on melko lämmin ilmasto, kesäsin yli 30 astetta ja talvella kylmimmillään nollassa! Kauheesti ei siis tarvii talvivaatteita pakata mukaan :D

Oon tosi innoissani, vaikka nyt alkaa jo vähän jännittää! Nyt tää koko vaihtovuos alkaa vasta oikeesti tuntuu todelliselta, kun on saanut perheen ja lähtöön on enää muutamia päiviä.
Vielä on kuitenkin paljon asioita hoidettavana joten kiirettä pitää!
Kirjottelen vielä ennen lähtöä fiiliksistä ja muusta! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti